سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کافه یا کافی شاپ

تجهیزات کافه از اولین وضرویترین نیاز های راه اندازی کافی شاپ است . در ادامه درباره این ملزومات صحبت خواهیم کرد.

کافی شاپ یا کافه مکانی عمومی‌ای بوده که در آن انواع نوشیدنی و غذاهای میان وعده عرضه میشود که البته در بیشتر کشور ها و مخصوصا امروزه در ایران تبدیل به محله‌ای برای معاشرت و گفتگوی مردم با یکدیگر شده است و این نشاندهنده این است که کافه نشینی به‌جز برای محلی برای خوردن و آشامیدن ، تبدیل به کنشی اجتماعی شده است و آداب خاص خودر پیدا کرده است  .

قدمت کافه نشینی به زمان صفویه در ایران برمیگردد و از آن زمان تا به امروز رونق خاصی داشته است و از آن تاریخ تا به امروز هنوز در ایران مخاطبان خودرا دارا میباشد .

 راه اندازی کافی شاپ

برای افتتاح کافه باید به نکات گوناگونی توجه کنید که هر کدام به‌‌نوبه خود در موفقیت کافه نقش بسزایی دارد.

در زیر به بخشی از نکات با اهمیت اشاره‌ای کوتاه خواهیم کرد:

یکی از مهم ترین مسائلی که هنگام راه اندزی کافه باید به آن توجه نمود موقعیت جغرافیایی کافه می‌باشد. متراژ انتخابی برای فعالیت کافه نباید کمتر از 60 متر مربع باشه نکته مهم دیگری که در موفقیت کافه نقش مهمی دارد نوع دکوراسیون و طراحی داخلی آن است که اصولا باید یک هدف مشخص را دنبال کند . باحوصله و با دقت فراوان طراحی و اجرا شده باشد.

موضوعی که اکثر کافه ها به آن اهمیت نمیدهند کیفیت دستگاه ها و تجهیزاتی است که با انها کلیه محصولات کافه سرو میشود. کیفیت دستگاها و تجهیزات کافه نقس بسیار با اهمیتی در طعم و کیفیت محصولات کافه دارد و به هیچ وجه نباید از دستگاه های رده‌متوسط و روبه‌پایین استفاده نمود.

 

اگر هنگام تصمیم گیری در مورد نکات ذکر شده دچار تردید شده‌اید و به مشورت نیاز دارید، میتوانید با شماره های درج شده در سایت تجهیزات کافه  تماس بگیرید تا مشاورین گروه صنعتی استیل وان در مورد هزینه مورد نیاز برای راه اندازی کافه، شیوه و روند طراحی دکوراسیون کافی شاپ، تجهیزات کافی شاپ، منو کافی شاپ و … بصورت رایگان شمارا راهنمایی کنند